PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

KAU JE NAK AKU PUN NAK JUGAK HIHI :-)



F
1 ) Header BEN ASHAARI BLOG
Sudah Bah

2)2) Berikan nama samaran anda dan nama blog anda ... Ceritakan latar belakang blog anda .. Lagi panjang lagi bagusssss ...

Tinta Bicara melambangkan sesuatu yang unik kerana pada kelazimanya
tinta hanya menulis dan lidah yang melafazkan bicara
tapi bagi aku tinta berbicara melambangkan suatu keserasian yang dapat meninggalkan kesan kepada semua orang,dalam dunia blogging aku masih anak ayam yang baru menetas
cuba menjadi 1 dalam sejuta mencari kelainan dalam kehidupan dan juga mewarnai kehidupan mereka yang sudi membaca

di dalam tinta berbicara
aku juga cuba mencari siapa diri aku yang sebenar
ke mana arah tuju aku
dan bagaimana harus aku ambil suatu keputusan di dalam sebuah kehidupan
kerana di sini aku melihat dunia dari aspek yang berbeza
walau tak jauh dari dunia realiti tapi masih ada kelainanya

Asyrafhamasaki nama samaranku aha minat ayumi hamasaki kot
tinta bicara nama blog aku blog ni aku dah buat lama dah cuma aku tak aktif sebab kekangan ketika aku belajar dan kesibukan al kononye lah padahal malas ahahaha! titik.

merupakan seorang pekerja swasta
dan seorang pelajar separuh masa
seorang full time acc assitant yang minat berkarya
dan seorang sukarelawan wataniah
ah sudah aku jugak sker membebel macam brader ben aha
so jangan aku membel kau biarkan :-)


3) Dari mana anda tau mengenai Segmen ini
Semestinya dari blog brader ben sebab aku sker melihat dia dari jauh sambil mencari ilham aha
itu saja jemput lah singgah ohoiiii


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


2 Dakwat Tumpah:

fyna ahmad said... [Balas Komen Ini]

waaa...sudah kene terjah ngn en. ben...huhuhu

rajin2 la singgah blog sy plak....

http://orange-850727.blogspot.com/

mner la taw..bley jd follower ke kn..
hikhik

Asfz said... [Balas Komen Ini]

wah..
terjah2..
hehehe..

singgah tempat sy gak ek
http://asfzlily.blogspot.com

komen mana y patut k

Post a Comment

 Online User