PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Laporan Edisi Terjah EN BEN - Terima Kasih daun keladi bunting :-0

Ikuti temuramah (TIPU) dari wartawan yang menyertai edisi terjah en ben Ashaari

Wartawan (w) - Apakah Perasaan anda bila di terjah

TintaBicara(TB) - Teruja gembira ahahahaha

W - Dimanakah anda ketika edisi terjah mengjengah ke blog anda

TB - Saya berada di depan monitor sambil manager saya memberikan ceramah di belakang sebab hampir2 terkantoi online


W - Apa yang anda dapat dari Edisi Terjah

TB - Dapat marah ahahh katanya gue lagi kuat membebel dari blogger yg menerjah gue katanya


W - Harapan masa depan

TB - gue bla bla bla bla bla bla



(Bunyi balingan kasut)

Woi diam la ko jangan sampai aku membebel plak !!!

keadaan menjadi kelam dan sunyi ~~"


TintaBicara
Terima kasih kepada yang sudi menjengah
tunjuk ajarlah yang mana patut
tegur la di mana yang perlu
kerana aku jugak bisa melakukan kesilapan seperti kalian juga :-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


0 Dakwat Tumpah:

Post a Comment

 Online User