PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Kenapa Saya Tidak Boleh Log In Ke GengBlogger??????

Assalamualaikum sajer nak tanya soalan kepada expert2 GB
bleh terangkan tak kenapa saya tidak berajaya untuk log in melalui account fb saya
pagi tadi masa nak log in saya perasan dekat blog feed telah di tukar kepada satu blog yg saya tak kenal bile saya tukar balik ke blog asal saya terus tak bleh log in

Saya cuba connect mengunakan FB




Lepas log in perhatikan kat atas tu ada satu lagi facebook connect.....



BILA DAH CLICK PUN TAK LINK KAT my profile kat GB tengok link kat url adress tuh




Tak sama dan tak link kepada profile saya walaupun telah berulang2 kali mencuba
mintak tolong sapa yg expert2 please thanks....




TintaBicara..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


3 Dakwat Tumpah:

adrinaqamarina said... [Balas Komen Ini]

nak tumpahkan dakwat kat sni la...even tak tau cam ne nak buat pasal geng bloggers tu...
=))

ainasuhana said... [Balas Komen Ini]

same jer..
tapi leh masuk pas
click kat FB tu..
tekan profile jer..

Unknown said... [Balas Komen Ini]

salam

bagi saya mungkin ada scrool entry...
itu yang pending..

Post a Comment

 Online User