PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Akhirnya Aku Dapat Jugak


10 hari pertama ramadhan harga dia kecik darah hahaha
20 hengget
18 hengget
26 hengget

aku sabar
aku biarrrr
aku pandang
amik bau heheheeh kurang markah pose

Tapi petang ni
setelah puas menilai
aku rasa mesti ambik
tak kira
SEKOQ PUN SEKOQ LA
hahahaha


Harga dah jatuh
14
13
12
silap2 pandai tawar
RM 10 jer se ekor
ayam gelek tettt golek :-)

Apa lagi makan BESARRRRR la




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


11 Dakwat Tumpah:

♥yaya♥ said... [Balas Komen Ini]

sedapnye.........tapi kat cni paling murah rm15
hehe
okey la tu kan

zyra said... [Balas Komen Ini]

uishhh... dapppnyee~

amira said... [Balas Komen Ini]

wah~~ golek sakan nmpak...

~SukEMakAn~ said... [Balas Komen Ini]

waaaaaaaaaaaaaaa....
bley abes ke makan sorg2
hehe~

amira said... [Balas Komen Ini]

well.. kalau kita kutuk dia.. kita dapat dosa balik.. takpe yang penting kita dah highlight apa diorang buat dan minta pihak berkuasa uruskan.. kutuk2 camni tambah dosa.. terang2 mereka salah ok.. semua org taw..

MiEzA said... [Balas Komen Ini]

ramadhan ke 2, kat penang ayam ni harga rm10 sekoq.. sila la dtg penang.. anda akn lebih berjimat.. hehe

ayin~weeweet said... [Balas Komen Ini]

wahh..berapa ekor ayam awk borong ha?hehehe

cik panadol said... [Balas Komen Ini]

wah wah..bestnye dia dapat makan ayam golek...nk cikit!

Black_roses92 said... [Balas Komen Ini]

hurmm...suka2!! diskaun nak raya.. kang tak laku. hehe

Rama2Ungu said... [Balas Komen Ini]

sedaaaap tu ayam golek..smalam baru merasa ikan bakar lepas dah peteng dari awal ramadhan..hahahaha

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

Yaya - Sangat sedap ok

Zyra - Memang sedap la perisa madu lagi kot

Amirfa - Of course gelek sakan larh kan

Mieza - Hohoho sampai ke penang semata2 nak ayam gelek yer :_p

AYin - 2 ekoq je ahahaha

cIK pANadol - ambil bau sahaja ok


black roses - itulah kelebihan membeli belah hujun2 ni :-)

Ramarama unggu - sotong bakar sedap kot :-)

Post a Comment

 Online User