PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

KFC MALAYSIA - KUPON PERCUMA CANCEL

Berita menggemparkan semalam team marketing KFC Holing telah memuat naik satu kupon percuma zinger burger dengan air secara atas talian. Di mana mereka yang hendak makan percuma hanya perlu memuat turun dan menebus di cawangan terdekat ini adalah gambarnya


Namun begitu setelah berita mengenai makanan "percuma" tersebar luas secara pantas di alam maya ini Facebook Rasmi KFC Malaysia telah mengeluarkan status di mana kupon percuma ditarik balik kerana kehabisan stok


dan berikut adalah reaksi rakyat Malaysia yang dahagakan makanan percuma ;-).


Di suatu pihak kelihatan KFC terlampau angkuh di persada makanan segera di Malaysia di mana kita lihat KFC hanya menjadi follower dalam mempromosi makanan tengah hari, pandu lalu dan juga minum pagi. di mana semuanya di mulakan oleh pesaing terdekat mereka.

Dek kerana mungkin inginkan publisiti segera Mereka melakukan promosi sedemikian namun begitu pasukan pemasaran mungkin tidak dapat memikirkan tentang sejauh mana ia akan mendatangkan kesan jangka panjang mungking bagi mereka pelanggan adalah? adalah? entah lah.

Di suatu pihak pula kelihatan rakyat malaysia sangap sangat nak makan percuma. mungkin nak kata tak mampu tiap taip minggu pergi membeli belah bukan? tapi bagi mereka mungkin itu adalah "token" penghargaan kepada pelanggan yang setia menyokong selamat berpuluh tahun lamanya.

Apa kata anda?
kita nantikan mungkin reaksi video oleh mana mana Pengarah KFC?






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


1 Dakwat Tumpah:

Admin said... [Balas Komen Ini]

mmg kecoh gile smlm..ramai yg dah print kupon ...

Post a Comment

 Online User