PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Belajar Memandu Dapat Pakej rawatan kuku dan urutan hawai

Assalamualaikum
saje bagi gempak hehehe
bukan di malaysia
tapi di jepun


TOKYO: Sekolah memandu Jepun kini menawarkan pakej istimewa kepada pelajarnya, termasuk urut Hawaii dan belajar dengan menggunakan kereta BMW bagi menarik pelanggan.

“Semakin sukar memperoleh pelanggan. Akibat saingan harga, kini kami terpaksa menawarkan pakej sampingan kepada pelajar,” kata Pengarah Sekolah Memandu Musashi Sakai, Aki Takahashi.


Sejak dua dekad lalu, jumlah pelajar menurun lebih separuh manakala jumlah sekolah kekal hampir sama.


Pelajar di Musashi Sakai boleh memilih rawatan kecantikan kuku, urut Hawaii atau jenis urutan lain.


“Kami sediakan persekitaran yang selesa untuk wanita yang menjadi sasaran utama kami,” katanya lagi.


Syarikat Sekolah Memandu Koyama pula menggunakan kereta BMW dan juga motosikal Harley-Davidson untuk kelas belajar memandu mereka. - Reuters


Sumber Harian Metro


Al - Kisah kat Malaysia baru pakej rm 1000 belajar sampai lulus biler la gamaknya dapat mcm yg kat jepun tu ye hihi


Regards

TintaBicara



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


3 Dakwat Tumpah:

Nad said... [Balas Komen Ini]

aah kan, penat jek bayar rm1000+ tp takde pon pakej best2. bler lah kete2 kancil tuh nk dtukar ganti ngn kete bmw. auto pon auto lah. hehe

HEROICzero said... [Balas Komen Ini]

skolah mane blaja sampai rm1000+ tuh.. brape kali repeat daaaa~ heheh!

Roronoa Zoro said... [Balas Komen Ini]

ah.. kalo kat malaysia nie, boleh berangan je lah.. sebb diorg kedekut.. hahaha.. gurau je. =)

Post a Comment

 Online User