PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Tangkap bogel rumah kongsi

KULIM: Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun hanya mampu menutup kemaluan dan payu daranya dengan tangan apabila dia dan teman lelakinya yang mengadakan hubungan seks diserbu Penguatkuasa Agama Islam Daerah Kulim (PADK), Kedah dalam satu serbuan cegah maksiat, malam kelmarin.
Ketika serbuan jam 11.45 malam itu, remaja berkenaan dan pasangannya berusia 25 tahun itu yang leka melakukan seks terkejut dengan kehadiran PADK dan anggota polis.


Remaja perempuan pelajar tingkatan lima sebuah sekolah di sini dan pasangannya seorang buruh ditahan berkhalwat di sebuah rumah kongsi di Junjung yang juga kediaman lelaki terbabit.


Ketua Unit Penguat kuasa PADK, Azmi Rejab berkata, pihaknya yang menerima aduan dari Balai Polis Junjung, ke rumah kongsi berkenaan pada jam 9 malam tetapi tiada penghuni di situ sebelum kembali semula jam 11.45 malam.


“Sejurus kemudian, kami menyerbu rumah kongsi berkenaan dan ketika itu pasangan terbabit melakukan hubungan seks.


“Mereka dalam keadaan berbogel hanya menggunakan tangan menutup kemaluan sebelum remaja perempuan itu menyorok di belakang pasangannya,” katanya.


Azmi berkata, pasangan itu kemudian dibawa ke Balai Polis Kulim dan ditahan di lokap sebelum ibu bapa pasangan itu dipanggil untuk proses ikat jamin.


Katanya, melalui siasatan dijalankan, pelajar perempuan itu baru mengenali pasangannya 20 hari lalu selepas putus cinta dan mengadakan hubungan seks dengan lelaki terbabit 18 Mei lalu.


Malah, katanya, remaja itu juga mengaku sering mengadakan hubungan seks dengan bekas teman lelaki sebelum ini serta lelaki lain.


“Remaja perempuan itu memberi alasan berkunjung ke rumah abang kepada keluarganya untuk keluar tetapi kesempatan itu digunakan berjumpa teman lelaki di rumah kongsi itu,” katanya

Sumber Harian Metro

Dah baca pasal buang anak kat sini?
nak tau punca dia kes yg mcm kat atas ni lah!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


8 Dakwat Tumpah:

Faiz said... [Balas Komen Ini]

dunia dunia...xtau la spe yg slh dlm hal ini..
Jom ke blog saya pulak..
*****hit me back here and follow me too.. =)*****

sop said... [Balas Komen Ini]

ini punca2 kes buang anak..dan kejadian tidak bermoral lain..

seronok la pegawai penguatkuasa tu.. wayang free.. huhuhuh

gades ain said... [Balas Komen Ini]

adoi manusiaaaaaaaaaaa!!!! tatao nak cakap. . kenape perlu sampai nak buat benda tuh. nak buat kawen terus larhhhh!

M.a.s.u.r.i said... [Balas Komen Ini]

baru jer 17 tahun...yang laki tu umo dah tua tua la tu 25 tahun...dia patut bg nasihat...bukan tlg hentam gak....17 tahun tu x matang lg....

mukhsin said... [Balas Komen Ini]

apa nak jadi la zaman skang ni..
macam2 ada..

maruah boleh dijual beli..
hhmmm..
dunia ohh dunia....

laila said... [Balas Komen Ini]

aiyooo
advance nya
kantoi pun ontime ja
haha

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

yeaaa on time :-)

alinac lover said... [Balas Komen Ini]

isk..apa punya budak~

Post a Comment

 Online User