PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Dirogol...Di Bakar Dan Dibunuh...Apa sudah jadi dengan kita?




ANGGOTA polis unit forensik berusaha mengambil bukti pada mayat seorang wanita yang ditemui rentung dan dipercayai dirogol sebelum dibakar di Jalan Simpang Pulai menghala ke Cameron Highlands, hari ini.

Sumber - Beritaharian online

Tergaman lidah kelu tak terkata
jari tak mampu menari
melihat kekejaman kita


persoalanya?...SAMPAI BILA?










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


12 Dakwat Tumpah:

~suNshiNe~ said... [Balas Komen Ini]

kejamnya...sapa la yg buat tu..tak da hati langsung..
bakar nak hapus bukti la kononnya..kena panggil CSI siasat neh..hu3..

Saya Adalah 'Cik Putput' said... [Balas Komen Ini]

hurm..takotnye..
makin lama rasa makin tak selamat je..
:(

mahira oya said... [Balas Komen Ini]

soalan yg sukar...

Cik Peanut said... [Balas Komen Ini]

x tahu lah biler kes2 nrogol kat mesia ni nak berakhir..
bahkan tak de tanda2 nak berakhir. makin menjadi2 adelah~
adoiya~

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Balas Komen Ini]

ngeri la berita berita skrg ye:(

Peminat Katie Holmes said... [Balas Komen Ini]

manusia makin kejam.
itu belum cerita yg tak dipublish.
byk yg lagi ngeri.
manisa oh manusia.

Asmidar said... [Balas Komen Ini]

dapat orang yang celaka tu potong je anu dia. biar nyesal smpai mati.

ninie_azriena said... [Balas Komen Ini]

ishk2..
kejam lah kan..
dah ah kena rogol
pastue dibunuh ngan kejam plak..
=(

chepaq blurb blurb said... [Balas Komen Ini]

makin maju dunia manusia makin hilang akal.
astaghfirullah~

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

Cik Put PUt - Jangan takut asy ada :-)

Fifie - Itulah kehidupan

Peminat katie - ye mereka semakin tidak berperikemanusian


Asmidar - Hurm biarlah pihak berkuasa tentukan


Chepaq - Berserah je la pada yang maha Esa

PERSOALANNYA SAMPAI BILA...
Ninie - Nasib kehidupan bukan di tangan kita...

tia said... [Balas Komen Ini]

xske dgr berita cmneh.
nk keluar rasa da xslesa n bebas jea! :(

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

takper tia lengkap diri dengan ilmu mempertahankan diri

Post a Comment

 Online User