PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Isteri Orang + Suami Orang = Tangkap khalwat Melayu kuasa 2

CHANGLUN: Seorang lelaki ditahan pihak berkuasa selepas dikatakan berkhalwat dengan seorang wanita yang juga isteri orang di sebuah hotel murah di Taman Teja, di sini, kelmarin.
Lelaki berusia 39 tahun ditahan sepasukan anggota Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) kerana disyaki bersekedudukan di sebuah bilik hotel itu kira-kira jam 1 tengah hari bersama wanita, 36, itu.

Lelaki beristeri, anak lima manakala pasangannya masih bersuami serta seorang anak.

Sumber berkata, pintu bilik hotel itu dibuka seorang lelaki berpakaian lengkap, terkejut kehadiran anggota penguat kuasa PADKP dan Rela di luar bilik itu.

Beliau berkata, hasil pemeriksaan kemudian menemui seorang wanita berpakaian lengkap bersembunyi dalam bilik air dalam keadaan ketakutan.


Sumber Harian Metro

Apa dah jadi apa dah jadi sampai sekarang tak kahwin lagi
Apa dah jadi apa dah jadi bila dah kawin teringin lagi ~~







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


11 Dakwat Tumpah:

Miss Izah Mohamed said... [Balas Komen Ini]

haish.. ni la dia punca keruntuhan rumah tangga...

albalang said... [Balas Komen Ini]

huhuhu.. gile ar.. jaga laki/bini masing2 la oii..

princeduyong said... [Balas Komen Ini]

sudah banyak terjadi...

KOPIAH BURUK

Hamzah Ian said... [Balas Komen Ini]

gua baru bace gak tagi.. adoi la zaman skrg ni.. mcm2..
mintak jauh la kite semua eh

amira said... [Balas Komen Ini]

hadoi,,macm2 perangai

makdara TERDIVA said... [Balas Komen Ini]

dunia oh dunia..

ni mesti kes kurang kasih sayang..haha!

khairul_bariyyah said... [Balas Komen Ini]

buat malu orang kedah je.. dush~!!!

-dunia di akhir zaman-

sizukaDeboss said... [Balas Komen Ini]

ish boleh pulak kan dua2 dh kawin pun bt cmni.aigooo.

nawza_terbaek said... [Balas Komen Ini]

huh...kat tempat matrik Nawza dulu 2...Changloon.....

erm, ape nak jdi da..laki n bini kat umah x cukup ker...


Kaedah Yg Berkesan, Tq Kepada Semua Yg Berkenaan

n4dh!3r4 said... [Balas Komen Ini]

laa.. kat changlun?? hotel murah taman teja = motel changlun.. hohoho

HEROICzero said... [Balas Komen Ini]

hehehe. style lah. skendel2~

=)

Post a Comment

 Online User