PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Saya Meracuni Kamu....

Jake sedang berbaring di tempat tidur kerana uzur..
hanya wait masa hilang nyawa. Isterinya, Susan berada di
sampingnya. Susan memegang tangan yang lemah dan tangisan air mata
keluar dari matanya. Ketika Susan berdoa, ia memandang isterinya
dan bibir yang pucat mulai berkata secara perlahan.. "Susan,
isteriku," ia berbisik. "Suamiku, jangan berbicara, berehatlah."
"Susan, saya harus mengakui sesuatu," ia berkata dengan lemah.
"Tidak ada yang perlu di akui," jawab Susan dengan bersedih.
"Semuanya baik-baik saja, tidurlah," kata isterinya sambil menangis.
"Tidak saya ingin mati dengan damai. Susan, saya telah berlaku curang
dengan kakakmu, teman baikmu, dan ibumu." "Saya tahu... ," jawabnya.
"Kerana itulah saya meracuni kamu.... "









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


6 Dakwat Tumpah:

Mr. Asada said... [Balas Komen Ini]

hahaha.. adeh! sama2 curang..

pesanan buat ingatan bersama.. jangan curang! =P

hamzah ian said... [Balas Komen Ini]

er..gua tak paham..

azimask said... [Balas Komen Ini]

jadikan iktibar...

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

pemanas cerita said... [Balas Komen Ini]

hahaha.citer yg buat aku sengih sesorg

Thumbelina said... [Balas Komen Ini]

moral of this story : jangan curang nanti kena racun..ho5

♥xaturen♥ said... [Balas Komen Ini]

tak aman juga mati sidia tu! hehe..

Post a Comment

 Online User