PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Awas - Pukau Di Mesin ATM sekali tepuk beribu riban hilang



Awas kepada wanita wanita dan juga lelaki di luar sana
kejadian pukau di mesin atm kini semakin menjadi jadi
ketika hendak mengelurkan wank di atm
ataupun ketka hendak memasukkan wang di mesin atm
pastikan tiada sesiapa yang berada di belakang anda
perhatikan orang di sekeliling biar nampak curiga
asalkan keselamatan terjamin?

Mengikut kes terbaru yang di laporkan semalam
seorang peniaga telah di pukau dengan kaedah menepuk bahu telah kerugian hampir RM2100 apabila bahunya di tepuk
pukau yang dipercayai dilakukan oleh seorang yang berpakaian sopan dan jugak berkopiah
beliau hampir tidak sedar apa apa dan hanya menyedari apabila dah nak sampai
di rumah dan melihat kepada banking slip....

Nasib baik rakaman cctv ada disitu bagi membantu pihak polis
mengesan suspek.kejadian pukau itu... ada apa apa info? jangan lupa roger di talian rakan cops


BilaTintaBicara
Tak ada duit beribu riban
tak ada emas di pergelangan tangan
tak ada rantai bersilau silau
sekadar blogger picisan :-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


28 Dakwat Tumpah:

Siti Mashitah Saidin said... [Balas Komen Ini]

ish.. bhaya~

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Siti Mashitah Saidin
memang bahaya kene la berhati hati

Peminat Katie Holmes said... [Balas Komen Ini]

kalau diorang nak pukau aku pun takpe.
duit dalam bank ada 80 ja.haha

wanie m'nJ said... [Balas Komen Ini]

macam2 la sekarang ni..
manusia susah nak percaya..adoi
jap2,tukar layout baru!!patot nampak lain..

m!da BucHuxX said... [Balas Komen Ini]

bahayenyer. .

mijie said... [Balas Komen Ini]

kene hati2 nie nk kuar duit..bhye tol..

farysa said... [Balas Komen Ini]

cm mne ni
nk amek duit pn dh xslamat
kalau mcm ni tiap2 umah kne ade mesin atm la sng
=)

zmah said... [Balas Komen Ini]

Bahaya juga.....alamak gaji belum amik lagi...Sapa boleh bagi pinjam?

Scya LollitA said... [Balas Komen Ini]

scya pernah dengar gak pasal ni .
kat kg scya ade kes dye pukau kat umah

ASaDa RyutaRo said... [Balas Komen Ini]

isk.. isk.. kena hati2 betul dengan orang camni. org camtu tak kenal dah halal haram. main makan je.. tunggu je la pembalasannya nanti..

sebelas said... [Balas Komen Ini]

mintak simpang jejauh :D

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Peminat Katie Holmes
haip2 bende tak baik jgn la mintak2

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@wanie m'nJ
ye ye tukar layout saje nak bagi fresh view

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@m!da BucHuxX
jadi kita kene la berhati hati

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@farysa
hehehe buku cek kan ada :-)

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@zmah
boleh pinjam interest pada kadar harian ok :-)

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Scya LollitA
kat kampung dan kat bandar
masing masing hanya kejarkan harta sebab tu jadi begitu

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@ASaDa RyutaRo
ps ada kopiah tu kat kepala jgn buat main2 ;-)

Syazwana said... [Balas Komen Ini]

zaman sekarang na micam2 org buat sebab nak duit..
haih ape la nak jadi..
membebel plak saye..
heeeee :p

pN.rOs said... [Balas Komen Ini]

bahayanya... lain kali bila nak ke ATM mesti berteman....

Hashira Yusoff said... [Balas Komen Ini]

takutnya..kalo dia paw duit x pe..

kalo dia bunuh ke..r0gol ke camne.. T____T

miya said... [Balas Komen Ini]

semua xselamat. lpas ni kena pegi berdua. berdua mmg lebih baik, bak kata acha septriasa.

entri terbaru:
iklan meloyakan

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Hashira Yusoff

aiyo hashira yusoff tak mahu la doa bende bende yg tak baik mintak dijauhkan cukup la

Cheqna said... [Balas Komen Ini]

risau juga keadaan sekarang..semoga kita sentiasa dilindungi-NYA drpd bala seperti ni..

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@miya
setuju2 hahaah berdua bertiga mmg lebih baik tapi diorang pau makan minom karang terbaik jugak la kan hahaha

-gadiskaca- said... [Balas Komen Ini]

waahhhh!
bhaye nie...kne sntisa beringat!

Mohamad Amzar said... [Balas Komen Ini]

huu , dunia makin teruk!

SiLabiLabi said... [Balas Komen Ini]

untuk duit manusia sanggup wat pe saja


Singgah & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

Post a Comment

 Online User