PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Pengalaman Pertama Seorang Anak Gadis ......


Gambar Kredit Google
Sebaik sahaja anda baring, anda mula merasakan otot-otot anda mula menegang. Si gadis cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi dia enggan menerima alasan anda bahkan semakin merapati anda. Dia bertanyakan adakah anda takut. Tetapi si gadis dengan berani menggelengkan kepala. Jari-jemarinya mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin kuat si gadis mengerang. Tetapi dia masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan. Dia merenung jauh ke dalam mata si gadis dan mahu si gadis percayakannya. Ini bukanlah kali pertama bagi dirinya.


Dia terus tersenyum dan si gadis terus memberi lebih ruang masuk kepadanya. Di saat di gadisn mula merayu agar dia mempercepatkannya. Tetapi dia masih lagi melakukannya dengan perlahan agar anda merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya semakin diri gadis itu merasakan tisu-tisu anda koyak. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir. Dia merenung kepada si gadis itu dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Mata gadis yang manis itu digenangi dengan airmata tetapi anda menggelengkan kepala dan mahu dia terus melakukannya. Dia meneruskan dengan apa yang patut dilakukan. Terus keluar masuk. Tetapi anda sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian anda merasakan
sesuatu memancut dan dia mengeluarkannya dari anak gadis itu. Maka si gadis terus terbaring dengan wajah yang pucat.

Dia menghamparkan sekuntum senyuman kepada anak gadis itu dan mengatakan anda adalah antara
yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman. Si gadis hanya tersenyum tawar dan juga inilah pengalaman pertama anda.

Dengan senyuman yang tawar anak gadis yang manja itu  mengucapkan terima kasih kepada doktor kerana mencabut gigi anda



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


35 Dakwat Tumpah:

hamzah ian said... [Balas Komen Ini]

hehehe...

♥-- emieysandra --♥ said... [Balas Komen Ini]

oOo...

Irnie said... [Balas Komen Ini]

ahha.. tak baik tau ahha.. da penah bace gak.. 1st time da terkena, tobat tak nk masuk perangkap lg... **tp habis gak entri ni sy layan.. kikiki

cik panadol said... [Balas Komen Ini]

macam-macam la ko ni...

ASaDa RyutaRo said... [Balas Komen Ini]

hahaha.. cam lain macam je..

Ogy said... [Balas Komen Ini]

hamboiiiiiii bukan main lg.....mesti laju je org pakat baca n3 nih

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Balas Komen Ini]

tajuk entry tersebut mengancam sehingga sy sendri tertarik:D haha, tp tup tup, conclusion mcm tuu so funny.. lol;D

Mawar Merah said... [Balas Komen Ini]

Ces.. =P

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@hamzah ianseperti biasa hamzah akan jadi orang pertama utk entry sebegini

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@♥-- emieysandra --♥OoOoO ~~"

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Irnieamboi cik irnie suka betul ye begitu

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@cik panadolxde mcm2 de satu mcm je hah

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@ASaDa RyutaRo asada pun terjebak hahah

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Ogytermasuk la mama ogy kan haha

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@FIFIEY LYCHEE MARATION kantoi disitu

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Mawar Merahces hik2

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Balas Komen Ini]

HOHOHO

Syazwana said... [Balas Komen Ini]

wakakakaka
siot giler entry ni
xD

aesya_echa said... [Balas Komen Ini]

hahahaha..
suspen je..

Biela Sapine said... [Balas Komen Ini]

hahaha.. apakah ?? gilerr

ASaDa RyutaRo said... [Balas Komen Ini]

ehem... aku tag ko kat satu give away ni. ko tengok, mesti ko minat punya.. tak minat pun kena join gak..

Said Saiful Fazli said... [Balas Komen Ini]

hye.. salam singgah!

Farah Sygs said... [Balas Komen Ini]

otak rara suci...lalala...xkuning...hahaha...
hamzah..amboi2..awal2 ko dh suke ek..haha

bukudiarysofea said... [Balas Komen Ini]

hahahha what de pork.

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr hohoho gelak apakah di situ ~~"

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Syazwana
teruja ke membacanya?

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@aesya_echaha fikir apa plak tuh hihi

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Biela Sapine hehe apakah giler plak heheh

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@ASaDa RyutaRo asada cover line nampak selalu jengah yg ni :-p

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Said Saiful Fazli salam singgah kembali

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Farah Sygs tau tau fara baik hahahha hambi? biasalah tuh haha

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@bukudiarysofea what the pork is cooking ~~"

nanie_ppg said... [Balas Komen Ini]

haha tertipu sudah hahahahaha

cacing said... [Balas Komen Ini]

fuh... nasib otak sesuci madu... madu suci ke??? hehehe

SiLabiLabi said... [Balas Komen Ini]

hehehe..nasib da tau da..hahaha


Singgah & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

Post a Comment

 Online User