PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Sekarang VS Dulu

SEKARANG




DULU


Teknologi sering sahaja bertukar tangan berkembang mekar jauh melangkaui pemikiran manusia....di dalam dunia teknologi tanpa sepada mereka yang alfa cuai dan malas akan ketinggalan amat jauh di belakang... inilah contoh evolusi yang menerajui zaman
dulu dan juga sekarang ....walau sepantas mana kita mengejar kejayaan jangan di lupakan masa silam kerana ia adalah sempadan keterbatasan bagi kita dalam setiap langkah menuju kehadapan
nah contoh I- PAD SATU KETIKA DAHULU.....






APA LAGI YA DI ZAMAN CUCU CICIT KITA....
walau sejauh mana pun kita merobah arus harus di ingat ia tak lebih daripada " ibarat setitik dakwah dari ILMU ALLAH yang di ambil dari 7 buah lautan kan?

Barakkalah masa utk singgah blog kawan2 :-)









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


3 Dakwat Tumpah:

Cik Diana said... [Balas Komen Ini]

hebat dh skunk..
dell punyer ipad hebat.. smart..
2 dlm 1.. ;)

zarith said... [Balas Komen Ini]

comel jek apple computer tu :p

sizuka[Izzati] said... [Balas Komen Ini]

sekarang ni makin moden dah.ada benda makin besar, ada benda makin kecik.tapi lama2 org suka jugak buat benda makin besar macam henpon blackberry tuh.nk msuk poket pun kne sumbat2.kehkeh.mcm2 dunia skang nih.

Post a Comment

 Online User