PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Tazkirah Jumaat - Yahudi dan Fakta Di Sebaliknya....


Didalam sebuah buku yang berjudul ‘Polemik’ disebutkan : “Daging orang ummi (Islam / Non Yahudi) tidak ada bezanya dengan daging keldai, dan sperma mereka sama dengan sperma binatang. Mereka semua akan selamanya bernajis, sedangkan kita (Kaum Yahudi) telah disucikan oleh Tuhan di bukit Sinai dahulu. Oleh kerana itu, kita diperintahkan untuk membinasakan mereka.”

Talmud menyatakan : “Bunuhlah orang-orang baik yang bukan daripada Bani Israel. Diharamkan bagi orang Yahudi untuk menyelamatkan orang Non Yahudi daripada kematian atau mengeluarkan mereka daripada lubang yang mereka terperosok kedalamnya, kerana dengan melakukan itu (menyelamatkannya) bererti telah menjaga kehidupan para penyembah berhala.” Bahkan dalam halaman lain menambah : “Apabila salah seorang pemuja berhala terperosok kedalam lubang, kamu harus menutupi lubang itu dengan batu !”

Rabbi Raschi menambah : “Diwajibkan melakukan segala cara yang diperlukan supaya penyembah berhala itu tidak selamat darinya.”

Rabbi Eliezar : “Orang-orang Kafir adalah sama dengan Jesus dan para pengikutnya.”

Kaum Yahudi berkata dalam buku mereka ‘Sadraha Durut’ : “Sesungguhnya para Rabbi lah yang menjadi penyebab terjadinya sejumlah besar orang-orang Nasrani (Kristian) di Rom.”

Rabbi Jehudza sangat disukai oleh Kaisar Anthonin Lebeo. Lalu si Rabbi melakukan tipu muslihat, dengan mengatakan bahawa merekalah (kaum Nasrani) penyebab menyebarnya wabak kolera. Berdasarkan hal itu, maka Kaisar mengeluarkan perintah untuk membunuh semua orang Nasrani yang mendiami kota Rom pada tahun 3915 H (menurut Yahudi) atau 155 M (menurut Nasrani).

Selanjutnya didalam buku itu juga diceritakan tentang Kaisar Mark Orel yang membunuh semua orang Nasrani setelah mendapat anjuran daripada kaum Yahudi. Pada halaman 125 disebutkan bahawa pada tahun 214 M kaum Yahudi membunuh 2 000 000 orang Kristian di Rom dan semua orang Kristian di Cyprus.

Dalam buku ‘Sifru Jukasin’ (Halaman 108) yang diterbitkan di Amsterdam, Belanda pada tahun 1717 diceritakan bahawa pada masa Paus Clement, bangsa Yahudi membunuh sejumlah besar orang Nasrani di kota Rom dan sekitarnya, sehingga angka korban bagaikan pasir di lautan. Kerana pujukan kaum Yahudi, Kaisar Diocletien juga membunuh banyak orang Kristian, termasuk diantaranya para Pendeta Nasrani seperti Kayis, Marselinus, saudara lelaki Kayis dan saudarinya, Neron.

BilaTintaBicara - Tertulis dalam Kitab Allah bahawa mereka adalah kaum yang amat bijaksana di kurniakan kelebihan dan segala nikmat dari Allah akan tetapi perasaan bongkak sombong dan angkuh membuatkan Allah telah murka kepada mereka dan menjadikan mereka sebagai Ujian terhadap Umat Islam yg Beriman

Barakallah


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


4 Dakwat Tumpah:

MIMIE AIZA said... [Balas Komen Ini]

erkk sungguh gerun memikirkan ujian dunia

Admin said... [Balas Komen Ini]

Ya Allah Ya Tuhanku, Kau Lindungilah Kau Selamatkanlah Umat Mu Di Bumi Palestin! Hapuskanlah Musuh Musuh Mu Itu!

MOMMY CGG said... [Balas Komen Ini]

thanks sebab berkongsi:)

NurAz said... [Balas Komen Ini]

ngeri tengok gambo..

yahudi bangsa laknatullah...

Post a Comment

 Online User