PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Haram berpakaiaan menyerupai santa claus

Umat islam dinasihatkan brpada dan tidak terikut2 menyambut perayaan krismas kerana ia bertentangan dengan ajaran islam.
Umat islam mungkin tidak sedar atau kekurangan ilmu agama menyebabkan mereka turut merayakab perayaan agama lain menurut mufti johor kerana ingin menyambut besama sama pada 25 hb dec ada yg cenderung memakai pakaian santa pada beliau hukumnya haram kerana menyerupai akidah agama lain

Secara tidak langsung ia boleh memesong akidag seseorang umat islam itu tambah mufti johor lagi.


Bilatintabicara : berpada pada dalam setiap tindakab kita
Via i-phone 4
Memerhati dunia dari hujung jari





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


7 Dakwat Tumpah:

tenangsudey said... [Balas Komen Ini]

wah update from iphone4 je?

maCy said... [Balas Komen Ini]

yg macy tau mmg xleh smbut perayaan keagamaan. its diff dari cm chnses new year. depavali sume tu xleh

misyamissyou said... [Balas Komen Ini]

ececeh..via iphone..hehee..teringin beno nak jadi santa claus la tu smpai lupe larangan agama..haihh

Amoi MiyaSya said... [Balas Komen Ini]

baru tau ! thanx !

Rara Farah said... [Balas Komen Ini]

wah..i phone tuh..nk satu..ehehehe

kaizen shinobi said... [Balas Komen Ini]

perghhhhh!

iphone 4! hehehehe

setuju2... memang tak boleh sambut x-mas.

miss leya said... [Balas Komen Ini]

hurm. aritu g kbmall. tekejut jugak tgk ade santa claus jalan2 dlm kbmall tu duk bagi2 benda dalam karung merah dia tu. yang pakai tu nampak macam cina. so xtahula kan.
sbb ada beard so xleh cam. haha.

adik2 ku excited banget g amik adiah. rupenyer bagi cekedis je.haha. klakar pun ade.

susu tepung peket pun bagi. ish2.

Post a Comment

 Online User