PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Jawapan Teka Teki - Siri [1]



Assalamualaikum :-) terima kasih kepada mereka yang ringankan jari menaip dan mencuba memberi jawapan yang tepat :-) di teka teki siri 1 ini..

Seperti yang dijanjikan ini adalah jawapan bagi teka teki tersebut

1) Apa Beza anak dara dulu dengan anak dara Sekarang

- Jawapan : Anak dara dulu dah tua anak dara sekarang muda lagi :-)

2)Saya ada 3 Kepala 4 Tangan dan 5 Kaki

- Jawapan : Penipu la awak ni ;-)

3) Bangunan apakah yg tertinggi sekali di dunia ini

- Jawapan : Kubah masjid kerana ianya menyentuh bulan dan bintang.

4) Apakah benda di dalam dunia ini kalau nak carik ya Allah bukan main susahhhhh lagi bila dah dapat di BUANG BUANG pulak hrmm

- Jawapan : Taik Hidong! @@

5) Apa Beza jatuh pokok dengan jatuh perigi... :-o

- Jawapan : jatuh pokok kena naik dulu baru jatuh kalau perigi jatuh dulu baru naik

Jawapan yang paling hampir diberikan adalah dari


En Asada kita yer :-)

lain ala ala manja gitu hik2 maaf tetapi hanya jawapan TEPAT dan TERPANTAS je yang diterima sebagai pemenang oleh itu hadiah RM 5 itu di bawa ke minggu hadapan :-0

Harus di ingat siri teka teki ini ada 10 siri ke semuanya dah siap auto publish setiap Malam sabtu.Tarikh akhir memberi jawapan adalah jam 12 malam di hari sabtu yang sama.

Nantikan siri ke dua minggu hadapan dengan hadiah wangtunai berjumlah rm 10 :-) pecah kepala sambil dapat uannngg :-)

Terima kasih kepada semua yg sudi meringgankan jari semua coment da di balas tau jumpa lagi sabtu minggu depan :-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


6 Dakwat Tumpah:

SyUhAdA said... [Balas Komen Ini]

ooh..
ni ke jwpnnye..
mmg blur ckit bab teka teki nie..

ASaDa RyutaRo said... [Balas Komen Ini]

kiranya aku menang la siri pertama ni kan? hehehe.. boleh tak nak kumpul hingga siri ke 10? menarik ni.. ;)

maCy said... [Balas Komen Ini]

adiah asada boleh anta kat macy ok. hahaha

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@SyUhAdA hehe

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@ASaDa RyutaRo asda hanya jawapan yang TEPAT sahaja di terima sipi sipi tak diterima lalal cuba lagi siri dua hari sabtu minggu depan hehe

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@maCy macy dan asada tak dpat dpisahkan

Post a Comment

 Online User