PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Tune Talk Prepaid - Inilah Prepaid Sebenar!



Apakah Itu Tune Talk?

INILAH PREPAID SEBENAR!
TIGA ungkapan ringkas
yang mengambarkan sejuta makna yang tersirat di sebalik jenama perkhidmatan
talian Tune Talk Mobile Prepaid. Sebuah penyedia perkhidmatan talian prabayar termurah di Malaysia yang menyasarkan untuk menjadi pemain utama di dalam industri penyedia perkhidmatan prabayar dalam
menawarkan kadar yang rendah murah, berbaloi bagi setiap sen yang anda belanjakan untuk perkhidmatan panggilan suara,mesej ringkas (sms) dan juga data internet.Tidak lupa juga mereka
(Tune Talk) adalah penyedia perkhidmatan yang berdaftar dengan suruhanjaya komunikasi dan multimedia


Apa yang perlu anda Tahu?

Kebanyakan rakyat Malaysia yang mengunakan perkhidmatan  talian prabayar tidak menyedari bahawa mereka sebenarnya membayar lebih untuk setiap sen yang mereka belanjakan. Kebanyakan kita mengeluh apabila duit tambah nilai yang baru di isi tengah hari tadi hampir "kering" menjelang tengah malam. Keadaan persekitaran,gaya hidup membuatkan telefon bimbit/pintar menjadi sebahagian daripada kehidupan kita merangkumi dari segenap aspek. Dengan pelbagai plan yang di tawarkan ia mengelirukan pengguna dan relatifnya kita akan membayar lebih bagi apa yang kita gunakan kerana? Kita jarang ambil peduli perkara remeh sebegini bukan? Jadi sebagai PENGGUNA adalah penting bagi kita menghargai setiap sen yang dibelanjakan untuk talian prabayar kita!

ADAKAH ANDA TAHU?
Perbandingan Caj yang Dikenakan

Tune talk prepaid menawarkan kada rata terendah jika di bandingkan dengan penyedia perkhidmatan lain. Jadi secara tak langsung  ia memudahkan pelajar untuk berhubung dengan rakan rakan ,ahli perniagaan untuk berhubung dengan pelanggan,perantau di kota untuk berborak panjang dengan keluarga tercinta kerana apa? kerana anda hanya di caj  16 Sen Seminit tanpa ragu! 5 sen untuk setiap sms kepada semua jenis talian yang berada di Malaysia ini! Tak perlu dari telco yang sama mudah bukan? kerana tak semestinya orang yang dihubungi itu mengunakan telco yang sama dengan kita, nah Tune Talk ada jawapanya.

Tawaran Berganda- ganda

Setiap penguna Tune Talk akan diberikan pelbagai promosi dan tawaran istimewa oleh pihak Tune Talk. Tahukah anda bahawa bagi setiap pengguna Tune Talk anda layak untuk :-

  • Perlindungan Insuran percuma bernilai RM 100,000 daripada Etiqa

Nombor Siri Sijil Perlindungan Insuran



  • Terbang Dengan Percuma bersama Air Asia melalui penebusan mata ganjaran


Destinasi yang Ditawarkan

  • Kadar Panggilan IDD terendah 
Kadar IDD yang di tawarkan

  • Boleh menukar memilih nombor dan menukar nombor bila bila masa di Tunetalk.com

Secara peribadi aku berpuas hati dengan Tunetalk prepaid. Walaupun aku "subscribe" dengan H untuk telefon utama aku, kebelakangan ini aku membuat panggilan dan menghantar sms mengunakan nombor Tune talk memang kelas cuma lagi ,dengan liputan yang luas serata Malaysia ( jalinan strategik dengan celcom) tiada masalah lain putus, tak ada signal dan seumpamanya.

Internet? memang murah 5 sen untuk 1024 kb murah murah murah . Bayangkan dengan H boleh kena cas sampai beribu untuk internet sahaja. Maksud aku dah baca kan sakit jatung tengok bill H , maka secara Muktamad! Tune Talk adalah pilihan yang bijak.

Mungkin selepas ini Tune Talk boleh "segmentation market" untuk dapatkan sasaran pengguna  dengan lebih tepat dan jelas maklumlam ada jugak kawan kawan mengomel katanya mahal untuk "reply" balik sms ke talian tune talk. Jadi secara tak langsung "negative thinking" akan perlahan - lahan meresapi persepsi mereka .

Dan boleh juga menawarkan kadar istimewa TuneTalk ke TuneTalk? Harga pelajar? untuk menarik golongan muda untuk menggunakan talian mereka.Pasti pihak pemasaran Tune Talk lebih mahir jadi tak sabar rasanya menantikan serangan balas TuneTalk bagi menguasai segmen Pra-abayar di Malaysia.

Untuk Maklumat Lanjut sila Layari laman web rasmi Tune Talk .

Eh lupa tiket konsert Justin Bieber dengan potongan sebanyak 10% bagi peminat Beliau

Pilihan Bijak bagi setiap Sen yang anda Laburkan
Inilah Prepaid Sebenar.












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


3 Dakwat Tumpah:

hamzah ian said... [Balas Komen Ini]

nice

Anonymous said... [Balas Komen Ini]

tune talk memang yg terbaik,,,,

Mak Jemah said... [Balas Komen Ini]

tp asal call idd ke oversea lg murah dr domestik ah? cena bnda ni boleh jd? bukan ke oversea lg jauh kalau kira jarak? x caya ce tgk celcom xpax idd rate.. call ke indonesia 12sen je seminit.. ke bangladesh 8sen seminit.. kita yg call dlm negara pon tak dapat rate mcm gini.. huhu

Post a Comment

 Online User