PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Pray For Japan - Masihkah anda ingat?


Masihkah anda ingat satu ketika dahulu dunia blogger tanah air yang tenang di landa badai serpihan tsunami jepun? Blogger2 tanah air menunjukkan keprihatinan dengan melaporkan tentang kejadian yang berlaku di jepun....

Seperti mana mereka aku jugak tidak terlepas.. antara beberapa entry mengenai mereka adalah seperti di entry ini ketika jepun di langgar tsunami dan di ikuti dengan rakaman mangsa yang terselamat selepas arus tsunami melanda..
dan di ikuti dengan footage (video rakaman) saat saat tragik ketika seorang wira yang tak bernama mengadaikan nyawanya demi menyelamatkan orang lain


Jadi di ketika ini aku cuma nak utarakan bahawasanya walaupun bencana yang melanda seolah olah sudah dilupakan masyarakat Malaysia... ( mungkin kerana seo tak masyuk) Media Prima telah mengambil inisiatif untuk membuat satu iklan yang bagi aku agak menusuk ke sanubari :-)/

Iklan yang menunjukan seorang kanak kanak membetulkan figura watak watak kartun jepun yang jatuh satu demi persatu, figura yang menjadi bahan bacaan dan tontonan kita dari kecil sehingga kini...

Dengan tujuan menunjukan bahawa "Bangkitlah warga jepun" kami bersamamu

Ayuh kita tonton :-)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


5 Dakwat Tumpah:

emieysandra said... [Balas Komen Ini]

ha'ah..isu ni timbul jap je kan..emmm, emiey pun lega bila tahu maksedara & family die kt sne selamat ;)

syazwanizr said... [Balas Komen Ini]

sumpah ska gila iklan uh. :D

Aida Omar said... [Balas Komen Ini]

skrg ramai dh melupai kejadian ini..
suke tgk iklan tu..hihi

cikida said... [Balas Komen Ini]

like !!! ;)

bunjee said... [Balas Komen Ini]

ap nama video ni

Post a Comment

 Online User