PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Dialah Seorang Sahabat

Alhamdulillah hari ni paper pertama aku strategic financial management dah selamat aku duduki, memang kelaut sebab the only paper yang tak boleh spot question all is based on general knowledge you your english must be superb to answer UK discussion paper SFM ni aka Killer paper untuk budak2 university of greenwich kat segi. So dengan harapan lulus la ye pensyarah aku pun sampai demam risau akan kami tak caya tengok wall post dia

Dan yang keduanya of course la aku ngan kawan lama aku dah berbaik kembali, lama jugak kami tak bertegur sapa, konflik zaman remaja, zaman2 sekolah bukan pasal cinta ... heheh dulu dia ni agak ganas skit tapi bile tengok dia skarang Masyallah gadis idaman melaya tapi ingat sudah ada yang punyaaaa Jangan coba coba! heheheh thanks Ezmaliza aku harap friendship dari zaman skolah kita boleh preserve sampai ke liang lahad sorry for everthing Maaf zahir batin jugak walaupun dah post kat coment aku letak lagi kat sini! Kepada sesiapa yang tak kenal dia memang melampau la kan hehe pergi jengah blog dia ohsem oh www.ezmaliza.blogspot.com ;-) promote lagi Nah gambar aku printscreen sebagai kenangan



Duit raya jangan di lupa pada yang menanti peace! ;-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


3 Dakwat Tumpah:

eZmALiZa said... [Balas Komen Ini]

ya ALLAH...tersangat la sebak wahai kawan...
syukur, Allah bukak pintu hati aku untuk memohon maaf atas semua salah dan silap... kawan selamanya ye? :)

is150 said... [Balas Komen Ini]

Selamat berexam, semoga dipermudahkan urusan

tiefazatie said... [Balas Komen Ini]

wah2..hee

Post a Comment

 Online User