PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Welcoming September -




























Selamat Datang September...

Selalunya kalau masuk bulan september aku biasa up status "Wake me up when september end" lagu greenday tapi tahun ni, dah terwake up awal awal dah.

Kerjaya Baru
Disamping perut yang naik tak terhenti henti, tahun ni di bulan september aku mulakan kareer aku bersama Sapura Kencana Petroleum. Dah hampir 5 tahun aku menimba pengalaman dalam firma perakaunan dan juga audit, aku rasa cukup cukup sudah lah kan, ini masa untuk terjun ke dunia komersial.
Medical Check Up


Faktanya
Aku bukan blogger sepenuh masa yang mengharap income dari sini, aku adalah pekerja swasta, memang payah bila interview dia tengok gaji demand berapa, dia kata tinggi, tapi dia prefer nak yang experiance worker, alhamdulillah melekat jugak mungking rezeki aku kat sini, selepas tak dapat jadi pensyarah kptm.Insyallah dalam entry seterusnya aku akan share tips tips interview based on pengalaman peribadi aku.

Kehidupan Baru
Aku dah kene fikir macam mana nak beli sebijik rumah, kalau dapat secure sebijik walaupun dengan umur yang muda dah kira satu pencapaian, ialah kalau ikot perangan tahun depan nak jaga anak orang. dah takde lagi berskandal cinta bagai haha. Banyak benda nak kena fikir, nak nak kita ni anak tunggal dengan parent tunggal so work load tinggi sikit kalau di bandingkan dengan yang ada adik beradik ramai. Bulan ni dah nak kene setel kursus kahwin, (zaman belajar dapat free taknak pergi padan muka)Sebulan setel satu perkara

Borang 2A
CheckList


Dan yang paling penting aku nak sambung master, kalau kerja sekarang stabil, pehh jauh lagi perjalanan rupanya, untill then adios ;-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


1 Dakwat Tumpah:

Anonymous said... [Balas Komen Ini]

good luck asy!!

Post a Comment

 Online User