PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

YES NAIK ~~"

Yes ini kenaikan yg ditunggu2
ohhh dulu Minyak naik
kome kome bukan main lagi nak berdemonstrasi la
marah sana marah sini konon2 dunia nak kiamat ni ye

Now kerajaan dah sahkan harga rokok naik 63 Sen ~~"
Memang terbaik la kan aman sikit hidup ni dari fogging haram wahah

Ada plak tu sanggup kata biar putus nasi jangan putus rokok
ha elok la sangat tu boleh la makan rokok lauk masak lomak cili api
memang sedap dan berzat

Ada plak tu yang cakap eleh 63 sen rokok seludup banyak kat Malaysia ni
haa memang bagus lagi cepat la kau jalan ~~". Ye ajal maut di tangan Tuhan
tapi dah tau maut tu disebabkan rokok kita boleh mencegah kan?

p/s ada lagi baik haramkan terus. tapi fikir balik itu lah sumber duit kerajaan wink2
undilah saya sebagai PM wahahah


Bila Tinta Bicara
Katakan tidak pada rokok
Bagi masa depan yang sihat




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


8 Dakwat Tumpah:

dakpipimerah said... [Balas Komen Ini]

haha! mmg cepat jalan sape yg nk putus nasi tu,,hoho

Hanis Azla said... [Balas Komen Ini]

naik byk mana pun, kalau dah namanya perokok, jarang benar yang nak ambik kisah.. nak berhenti apa lagi kan...

Kie-yu said... [Balas Komen Ini]

yeah!
ai pun suka
bia kurang sket perokok kt negara ni

Black_roses92 said... [Balas Komen Ini]

patutnya bukan takat naik je.. letak je benda2 tak elok dalam tu.. biar cepat sikit sapa yang merokok tu pergi. daripada buang duit..huhu..

anati said... [Balas Komen Ini]

deorang ni..kalu naik 20ringgit sebatang pun...beli jugak...

anati said... [Balas Komen Ini]

deorang ni..kalu naik 20ringgit sebatang pun...beli jugak...

ika said... [Balas Komen Ini]

terbaek !

Blog Leader said... [Balas Komen Ini]

xdapek do diorg nak benti... makin byk asap lagi ada la... yela tension mane nak dapat duit beli rokok...

Post a Comment

 Online User