PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Mood Menaip Datang - Naik Syeikh ko menulis ye :-)





Assalamualaikum pehh
malam ni mood swing hahahah
tetibe je takder angin takder ribut takder petir
tangan menaip menaip menaip

Assigment? ala dateline minggu depan hari jumaat boleh buat :-)
kerja? tak nak la workaholic sangat bukan penting pun
takder manafaat kot kan? so buat je la se adanya asal rezeki yg masuk tu tak jatuh
haram sudah la kan :-)

Wah sedar tak sedar dah draf 10 entry yg akan di publish satu persatu...
gile post? ada aku kisah hahahah ada blog takder isi pun tak guna...isu tu tak la seratus peratus perlu nasihat orang jadi baik ke mengutuk ke apa ke kan?
luahan hati pun kira isi jugak heheh ala ala tulis diari
gedik sudah


Menulis blog utk apa?
ada yang menulis blog UTK LEPASKAN KEMARAHAN PADA EX DIORANG :-)
contohnye dia dah break ngan balak or gf dia dulu sama sama berblog bila balak or gf block tak bagi tengok mula la dia create baru lepas tu bagi ayat ayat konon2 makan dalam la hahahah padahal balak or gf dia dah tak tengok dah kot malas nak layan orang meroyan ni terima terima la hakikat bahawa jodoh sudah tiada :-)

Ada orang menulis sebab nak carik traffic :-) tak di akui pembaca dantraffic itu penting tapi bagi aku relationship itu penting :-) traffic beribu pun memang bagus
traffic berpuluh pun bagus jugak :-) semua sama sama bagus kan? alah melayu melayu tak perlu iri hati sangat kalau nak gempat kene usaha jangan nak goyang kaki semua bende jadi kan?

Ada menulis blog tulis aktivit harian mandi,makan sakit,kelas memandu kawan lecturer bagai ok la tuh isi jugak? biarlah apa orang nak kata aku punya blog aku tulis la kan? tapi jgn la overdose sangat tak gitu?

Ada menulis blog tulis berita contohnya macam AKU ! hahahah takpa jangan segan nak mengaku sumber traffic jugak tu tak ramai orang beli akhbar arus perdana dah banyak kaki bodek kerajaan kalau bab mengutuk satu lagi mesti akhbar siar kalau bab puji memang tak ada la kan...tapi bila aku selak2 akhbar belah sana plak sama jep uji diri sendiri kutuk orang kat sana memang terbaik ISLAM memang mengajurkan ummahnya caci memaki antara satu sama lain kan? terbaikkk

Ada menulis blog untuk bagi tutorial blogging ke taxation ke aviation ke ha tak salah pun kongsi ilmu bende baik kot tapi jgn la amik orang punya tapi kata sendiri tulis? kan mcm AKU yang buta it ni hahahaha semua aku amik dari orang dengan izin pastu masuk dalam blog eh ada ke tutorial? ada je tapi satu je kot hahahah

hhaha terima kasih teman rakan dan taulan walau tidak berkesempatan bertemu wajah mengenali rupa tapi keikhlasan itulah yang mengikat tali silaturahim kita sesungguhnya orang islam itu bersaudara baik dan buruk adalah sebaiknya kita simpan je dalam dalam tokse nak kutuk2 orang
kalau kita jaga aib saudara seagama kita Insyallah di akhirat kelak Allah akan tutup aib kita di hapadan SELURUH UMAT di padang masyar kelak :-0

Kalau ben ashaari kata jangan biar aku membebel

Tinta bicara ada jugak ...jangan sampai aku pegang mikrophone ~~"

Layan je kan :-)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 Online User