PENAJA - IKLAN BERBAYAR



Sila click pada ruang yang kosong atau Email Kepada BilaTintaBicara@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut

Beli Nombor Ekor pun Jangan la Bawak Anak...

Selamat tengah hari entry yang di karang selepas subuh tadi :-0
maaf la kalau tidak sempat menjengah ke blog tuan tuan hamba sekalian :-(

malam ni kita sambung ye jalan jalan

Ha masih ingat lagi post mengenai pelik tapi benar?

Ni nak cerita sikit mengenai Tabiat buruk bapa berusia 40-an tersebut terbongkar apabila dia ditahan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS) bersama sekumpulan 16 lelaki beragama Islam dan seorang wanita di sebuah premis judi di sini kelmarin.

Kesemua mereka yang berumur antara 30 hingga 60 tahun itu ditahan dalam satu operasi bersepadu yang dijalankan oleh Bahagian Penguat Kuasa JHEAINS, Majlis Keselamatan Negeri dan polis.

Penyelaras Operasi JHEAINS, Mohd. Zol Sidek berkata, lelaki berkenaan membawa bersamanya anak lelaki yang baru berusia lima tahun ketika ditangkap membeli nombor ekor. “Anggota penguat kuasa terkejut selepas mendapati salah seorang lelaki yang ditahan membawa anak lelakinya berusia lima tahun ke premis berkenaan.


Best tak ? kaalu nak beli pun jangan la nak seret orang yg tak berdosa tu sekali
tanggung sesorang sudah la kan.......

P/S Jangan nak cepat kaya sangat nanti jadi macam ini.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


22 Dakwat Tumpah:

AiN Z said... [Balas Komen Ini]

ini mmg mengong..

Mawar Merah said... [Balas Komen Ini]

Alahai... Kaya mana la sgt kalo mkn hasil duit haram tu? Berulat n bernanah daging kat akhirat t. Kalo daging bapaknye yg main ekor tu je xpe la, ini anak2 yg xberdosa yg baru nak idup pun jd mangsa. Pengalaman tgk anak2 org tertentu yg dibesarkan hasil duit haram tu-belajar kurang cerdik, besar2 sok jd manusia kurang berguna, idup n hati xtenteram, idup xpnah senang. Sori kalau ada sesiapa yg kecil hati, tp ini pengalaman saya sendiri yg melihat anak2 tersebut. Kesian.

rossoneri said... [Balas Komen Ini]

kesiannya budak tuh

orange lover said... [Balas Komen Ini]

boleh lak bawak anak..adeh la..apo nak jadi nie?

aima said... [Balas Komen Ini]

dah ajar anak awal2...huhu, tu yg rosak akidah tu, kain putih tercalit hitam, bila dg lusuh legam la

faradeeba said... [Balas Komen Ini]

ade jgk org melayu pegi beli nombor hari jumaat mmg siap lengkap pakai baju melayu ngn songkok lagi.

konform2la org tau die org islam , org melayu.
ashamed.

ape la nk jadi. ;(

ohlala said... [Balas Komen Ini]

tak terkata.haishhh

melle. said... [Balas Komen Ini]

macam2 orang sekarang

De'din said... [Balas Komen Ini]

satu contoh yang x sihat !

kerang said... [Balas Komen Ini]

melampau nk wat jht xde rase malu ngn anak...

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@AiN Z Thumb up

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@Mawar Merah memang kenyang bagi anak2 makan begitu

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@rossoneri dia tak mengerti apa apa pun

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@aima
hurm betul2

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@faradeeba heheh itu biasaaaaa

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@ohlala speecless

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@melle.mcm tu lah kan

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@De'din yea memang tisak sehat

Asyraf Hamasaki said... [Balas Komen Ini]

@kerang apabila harta yg menjadi matlamat hidupnya

mia said... [Balas Komen Ini]

huhuhu...harap si anak xikot jejak bapak dia tu

Sophia Rani said... [Balas Komen Ini]

kecil-kecil lagi budak dah terdedah perkara cm tu... hmm.. dah besar nnt jgn slahkan budak tu kalau perangai macam........

farhana_aziz said... [Balas Komen Ini]

nauzubillah..nanti kalo anak tu dah besar, jangan salahkan anak pulak bila dia beli nombor..huhu.kenapala ada ayah yang macam ni..

Post a Comment

 Online User